Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

Καταπληκτική προπόνηση για να κάνετε ένα σέξι κωλαράκι!

Τσόκαρο blog
   Ένα θηλυκό μοντέλο του Fitness διδάσκει μια απλή προπόνηση που μπορείτε να κάνετε για να χτίσετε ένα σέξι πισινό. Τον εξοπλισμό μπορείτε να αγοράσετε σε ένα κατάστημα φτηνό ή να βρείτε στο γυμναστήριο. Αυτή η προπόνηση μπορεί να γίνει στο σπίτι, το γυμναστήριο, ή έξω.

Προπόνηση:
   Άλμα στάσεις οκλαδόν: Κάντε 15 επαναλήψεις (προσθέστε βάρος όσο χρειάζεται)
   Άρσεις ποδιών: 15 επαναλήψεις σε κάθε πόδι
   Σκέιτερ πάγου: Κάντε 15 επαναλήψεις κάθε πόδι
   Άρσεις ποδιών: 15 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.
   Ακόμα κι αν η Ashley κάνει αυτές τις ασκήσεις την μια μετά την άλλη ήθελα να συστήσω ανάπαυση 1 λεπτού ανάμεσα σε κάθε άσκηση.
   Για να οικοδομήσετε ένα σέξι πισινό θα πρέπει να προπονήστε σκληρά 2-3 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 45 λεπτά ή και περισσότερο.
   Εάν η Καταπληκτική προπόνηση για να κάνετε ένα σέξι κωλαράκι! από το BikiniModelFitness σας άρεσε, μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο, ή κριτική παρακάτω ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου