Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Συνθήματα διαφήμισης από Διάσημες μάρκες σε προφυλακτικά

Τσόκαρο blog
   Φαίνεται ότι τα προφυλακτικά και η δημιουργικότητα πάνε χέρι-χέρι. Έχουμε ήδη πει τους 10 λόγους που δεν χρησιμοποιούμε τα προφυλακτικό και πως να τα χρησιμοποιούμαι, και τώρα θέλω να σας δείξω μια πραγματικά δροσερή ιδέα από το Λος Άντζελες του Max Wright.
   Ο Max παίρνει συνθήματα από τα διάσημα εμπορικά σήματα όπως Pringles, Nike ή McDonald 's και στη συνέχεια τα εφαρμόζει στις συσκευασίες των προφυλακτικών. Τώρα το περίφημο σύνθημα των Pringles:  Μετά το ποπ δεν έχει στοπ, παίρνει μια εντελώς νέα έννοια.
   Εάν βρήκες ενδιαφέρον το θέμα Συνθήματα διαφήμισης από Διάσημες μάρκες σε προφυλακτικά από το Chill Out Point, μπορείς να αφήσεις ένα σχόλιο, ή κριτική παρακάτω, ή απλά ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου